13 Nisan 2011

İSDEMİR Staj Sonuçları

İSDEMİR, Üniversite ve yüksekokullarda öğrenim gören öğrencilere, eğitimleri bağlamında bireysel gelişimlerine, uygulama boyutuyla katkı sağlayarak, onları geleceğe hazırlamak amacıyla staj organizasyonu yapmaktadır.

1 Şubat - 31 Mart 2011 tarihleri arasında  www.isdemir.com.tr üzerinden yapılan staj başvuruları, staj prosedürüne göre değerlendirilmiştir.İSDEMİR’ de yaz stajına kabul edilen öğrencilerin listesi ektedir.

Staja kabul edilen öğrencilerin ya da velilerinin aşağıda belirtilen evrakları hazırlayarak 16 Mayıs 2011 Pazartesi gününe kadar Eğitim Müdürlüğü’ne getirmeleri gerekmektedir.
Postayla gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir.

İstenilen Belgeler
1. Staj Zorunluluk belgesi
2. Öğrenci belgesi
3. Transkrip
4. 2 adet fotoğraf
5. Nüfus Cüzdanı fotokopisi
6. Savcılık Temiz kağıdı
ayrıca ;
7. Sigorta Belgesi (Staj başlangıç tarihinden en geç 1 hafta önce)

İlk altı maddede belirtilen evrakları teslim eden öğrenciye, İSDEMİR’ de staj yapacağını belirtir belge verilecektir.
Staj Zorunluluk Belgesini Eğitim Müdürlüğü’ne teslim etmeyen öğrencilere staj imkanı verilmemektedir.

5510 sayılı yasa gereğince, “yüksek öğrenim sırasında zorunlu staja tâbi tutulan öğrenciler için öğrenim gördükleri yüksek öğretim kurumu prim ödeme yükümlüsüdür.” hükmü gereğince staja başlayacakları tarihten önce öğrenim gördükleri okul tarafından iş kazası ve meslek hastalığı sigortası’nın yapılmış olması şartı aranacaktır.

Okulu tarafından sigortalama işlemi yapılmayan ve sigorta belgesini Eğitim Müdürlüğüne teslim etmeyen öğrenci staja başlayamayacaktır.

Bilgilerinizi ve gereğini rica eder, öğrenim hayatınızda başarılar dileriz.

Eğitim Müdürlüğü
İSDEMİR

Listelere aşağıdaki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz...

Erişim Bilgileri
Eğitim Müdürlüğü
Tel.       : +90 (326) 758 7001
Faks     : +90 (326) 758 7070
E-mail  : egitim@isdemir.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder